طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

رابطه خوشبینی و طول عمر!

رابطه خوشبینی و طول عمر!

ما متوجه نشدیم چرا در سال های اخیر هر کس می خواهد کلمات خوشبینی و بد بینی را تفسیر کند ، صحبت از لیوانی  می کند که تا نیمه پر است. اصلاً چرا این لیوان تا نیمه پر است؟ داخل این لیوان چه چیزی ریخته اند؟ این لیوان تولید ملی است یا دوستان از چین وارد کرده اند؟ اصل است یا فیک؟ واقعی است یا تراریخته؟ اصلاً چرا لیوان؟ چرا به نیمه پر یا خالی کوزه یا آفتابه نگاه نمی کنند؟! البته از آفتابه بهتر هم هست. آن کیف هایی سیاهی که با آنها در ماجرای اختلاس 3 با یک وانت بارصفر ، با آنها پول خرد(!) جابجا می کردند. ( البته استثنائاً این کیف ها نیمه خالی نداشتند و نقداً 300 میلیون تومان ناقابل در داخل هر کدام زور چَپان می کردند!)

علی ایحال پاسخ به این سوال و سوالات مشابه هیچ ربطی به اهمیت خوشبینی ندارد و شما هم تا می توانید باید خوشبین باشید. در ضمن این حرف ما یا عمو سیفی ( سرایدار مفخم مدرسه ما) هم نیست که رویش ان قلت بیاورید. چرا که دانشمندان اخیراً کاشف به عمل آورده اند « هر چه اجتماعی تر و خوشبین تر باشید بیشتر عمر می کنید.» ( به نقل از روزنامه همشهری)

حالا خود دانید. در ضمن درست است که  این روزها با تاسیس انواع و اقسام دانشگاه پولی و غیر پولی خلق الله همه دکترا و فوق دکترا گرفته اند و راجع به موضوعات مختلف افاضات می کنند، ولی ما هنوز به همان معلومات اکابری خودمان که نزد یکی از بزرگترین مکتبخانه داران شمال شرق کشور آموخته ایم افتخار می کنیم و با عنایت به نامحدود بودن حدود و ثغور وظایفمان یک بسته پیشنهادی در خصوص توسعه فرهنگ خوشبینی در جامعه ارائه می کنیم:

الف) تهیه و توزیع ملزومات خوشبینی: این روزها  لوازم جانبی و خنزر پنزر در اموراتی نظیر لاغری، زیبایی، فیت نس و ... دارای بازار خوبی است و خلق الله بدون توجه به امکان پذیر مقوله مورد نظر اقدام به خرید وسایل آن می کنند.  فلذا پیشنهاد می شود انواع قرص، آمپول، شربت، حلقه، عطر، دستبند، گوی، هد بند، سی دی  و تی شرت خوشبینی تولید و از طریقه شبکه مجازی به فروش برسد.

ب) چاپ  کتاب: چاپ کتابهایی به منظور افزایش خوشبینی می تواند گام دیگری در جهت نهادینه ساختن این امر در جامعه باشد. کتابهایی نظیر: تقویت خوشبینی در 30 ثانیه ؛  چگونه بد بینی را در نطفه خفه کنیم ؟ خوشبینی جادویی در هفت روز و قس علی هذا...

ج) هماهنگی با سلاطین میدان بار:  در جریان هستید که این روزها هر وقت میوه ای روی دست دوستان باد می کند بلافاصله ضد سرطان بودن یا حیاتبخش بودن آن برای نوع بشر توسط دانشمندان کشف می شود و بلافاصله نیز رسانه ای می شود و پشت بند آن ملت خاک میدان بار را نیز به توبره می کشند! فلذا پیشنهاد می شود با هماهنگی سلاطین میدان بار و معرفی ادواری میوه هایی که در خوشبینی نقش به سزایی دارند، علاوه بر فروش میوه های کم مصرف ، ضریب خوشبینی را در جامعه افزایش دهیم!

د) سایر امورات: البته راهکارهای دیگری نیز قابلیت اجرا دارند: نواختن زنگ خوشبینی در مدارس، درج جمله « خوشبینی آری ، بد بینی هرگز» روی بیلبورد ها یا پشت لباس شاطر های محترم در نانوایی ها یا دور زمین های ورزشی و ...   

ناگفته نماند اخیراً دانشمدان ژن خوشبینی را هم کشف کرده اند که اگر زوج های جوان ، قبل از ازدواج یک تست ژنتیک انجام دهند و مشخص شود که زوجین دارای ژن غالب هستند ، قطعاً بچه هایشان حسابی خوشبین به دنیا می آیند و نیازی به استفاده از بسته پیشنهادی ما نخواهد بود. هماره خوشبین باشید!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد