طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

دیزی

باسمه تعالی

شام در جردن یا دیزی سرای چولمک !

با پرهیز از مقدمه و صغری کبری چیدن های مرسوم و متداول، امروز می خواهیم یکراست برویم سر اصل مطلب و وقت گرانمایه شما دوستان را زیاد نگیریم تا از سیر آفاق و انفس در تلگرام و فضای مجازی باز نمانید.

حقیقت امر این است که چندی قبل دوستان نماینده ما در مجلس شورای اسلامی در یک رستوران مجلل و با کلاس در تهران شام مختصری میل نمودند.( این مختصر را از این جهت ذکر کردم که با وجود کلسترول بالا و قند و فشار خون و ... که 90 درصد افراد جامعه درگیر آن هستند، بیشتر از مختصر خوردن خلاف صواب است)

اما بعد از صرف این شام ، یک عده خبرنگار نما و تلگرام چی و به قول خودشان فعال عرصه رسانه، های و هوی راه انداختند که فلان و بهمان و کاخ نشین و برج عاج نشین و ...

شرکتی هم که دوستان را دعوت کرده زد زیرش ولی دوستان اعلام کردند که به دعوت این شرکت در رستوران حضور پیدا کردند و باقی داستان...

از آنجایی که نگاه ما به مسائل آنتولوژیک یا بیرونی است چند نکته در این باب افاضه می کنیم تا دوستان رسانه و تحلیل گر و آنالیزور و ... بیشتر از این خاکی نروند.

صرف شام به نیابت از هم استانی ها: وقتی ما پای صندوق رای می رویم و یک عده را به عنوان نماینده راهی مجلس می کنیم به این معناست که این افراد به عنوان نماینده ما هستند و هر جا می روند و هر کاری که می کنند از طرف ما اختیار تام دارند و ما هم در ثواب آن کار شریک هستیم. در واقع وقتی نمایندگان ما در جردن شام را به بدن زدند، انگار ما در جردن شام خوردیم! در گذشته هم که ملت حال و حوصله سفر نداشتند قرعه کشی می کردند و  یک نفر را به نمایندگی از خودشان به سفر می فرستادند. آن بنده خدا هم سختی های سفر را تحمل می کرد بعد شرح ماوقع را در کتابی به نام سفر نامه به رشته تحریر در می آورد و خلق الله هم می خواندند و سفر نرفته در لذت سفر شریک می شدند و به قولی «بر جای نشسته و جهان پیموده»  

برگزاری جلسات در دیزی سرای چولمک: پیشنهاد می شود به منظور جلوگیری از حواشی ناخواسته دوستان نماینده منبعد جلسات خود را در دیزی سرای چولمک که یکی از دیزی سراهای معروف تهران است برگزار کنند تا کسی شاکی نشود. در جریان هستید که دیزی سرای چولمک اولین دیزی سرای سلف سرویس است و به رسم بیشتر دیزی سراها سفره خانه‌ای سنتی با میز و صندلی‌های چوبی دارد و دیزی را در ظرف‌های سفالی سرو می کند. روی میزی جداگانه نیز انواع و اقسام مخلفات از ترشی‌های مختلف گرفته تا سبزی و سالادشیرازی را گذاشته‌اند و هرچقدر خواستید می‌توانید در ظرفتان بکشید. دیزی سرای چولمک به غیر از دیزی که هر پرسش به همراه نان، ترشی و دوغ ۲۵ هزار تومان درمی‌آید. در ضمن چولمک سرویس بیرون بر هم دارد!

آدرس دیزی سرای چولمک: عباس آباد، نرسیده به سینما آزادی، پلاک ۴۴۲

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد