طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

عذر خواهی نقدی!

حقیقتاً ما شخصاً مانده ایم که از برخی خدمات دولت – علی الخصوص در این روز های پایانی – چگونه قدر دانی کنیم. در تاریخ آمده است فردی وکالت شخصی را به عهده گرفت و از قضا سربلند بیرون آمد. موکل به وکیلش گفت که نمی داند با چه زبانی از وی تشکر کند. وکیل هم در پاسخ گفت: «راستش را بخواهید از زمانی که فنیقی ها پول را اختراع کردند، تشکر کردن چندان دشوار نیست!» اما حالا صحبت سر این است که این خدمات دولت خودشان نقدی هستند و مانده ایم چطور تشکر کنیم! اما اصل داستان... مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بانک مرکزی از ارایه طرح عذر خواهی نقدی به ازای هر تراکنش ناموفق خبر داد. بر اساس این طرح افرادی که سرویس گیری آنها از طریق دستگاه های خودپرداز به مشکل برخورد می کند و از حساب آنها پول برداشت می شود؛ اما خدمتی دریافت نمی کنند، هزینه ای بابت تراکنش ناموفق به آنها پرداخت می شود. در ضمن نرخ جبران به میزانی بالا است که هیچ شائبه ای ایجاد نشود که بانک از پول فرد در همان مدت زمان یک یا دو روزی که پول در حساب های بانک است، استفاده می کند.( روزنامه حمایت- 5 خرداد 92)
ملاحظه فرمودید. بعد از طرح استرداد وجه کسر شده بابت تماس با 118 توسط شرکت مخابرات و پرداخت خسارت تاخیر شرکت های هواپیمایی و سایر شرکت ها و سازمان ها، حالا نوبت به بانک مرکزی رسیده تا حُسن نیت خود را در مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به اثبات برساند.
فقط یک نکته کوچک به عرض دوستان برسانیم که در حدود 6 ماه قبل حقیر با کارت بانکی، کیف پول کارت سوخت خودروی شخصی ام را شارژ نمودم که مبلغ مورد نظر از کارت کسر شد ولی کیف پول شارژ نشد. الان با گذشت 6 ماه و پرکردن فرم پیگیری تراکنش های ناموفق به صورت حضوری در شعبه و تحویل سند مبلغ کسر شده به بانک و پیگیری تلفنی و حضوری هنوز موفق به دریافت اصل وجه کسر شده از حساب نشده ام. جسارتاً خواستم به عرض برسانم اگر امکان دارد همان اصل مبلغ را به ما برگردانید، دعاگوی وجود پر برکت شما و سایر دوستان بانک مرکزی خواهیم بود و نیازی به عذر خواهی نقدی نیست! بالاخره سیستم است. پیش می آید. دیر و زود دارد، بالا و پائین می شود. خط شلوغ است و هزار تا گرفتاری و دنگ و فنگ نرم افزاری و سخت افزاری دیگر... ما هم که به این چیز ها عادت کرده ایم. خودتان را به درد سر نیندازید... دست شما هم درد نکند!

نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://ghasedakkk.blogsky.com

از فردا ملت هوشمند و زیرک ایرانی همه به بدنبال عابر بانکهای مشکل دارد و دارای نقص فنی می گردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد